Pardus 2009” üzerinde 2 yorum

  1. Geçmişte rethat ve gelecek linux kullanmıştım.Şu an pardus 2008.2 kullanıyorum diğer bilgisayarıma pardus 2009 u yükledim ancak kde 4.xx masa üstüne bir türlü ısınamadım ve çok yavaş .Pardus 2008.2 daha güzel ve hızlı kde 3.5 daha güzel.Benim için hız ve kararlılık daha önemli görsellik ikinci planda .Yinede pardus 2009 ‘ a emeği geçen herkeze teşekkür ederim. Türkiye’de de istenildiğinde çok çok güzel şeyler yapılabildiğine iyi bir örnek sizlerle gurur duyuyorum iyiki varsınız.

Bir Cevap Yazın

