Ve en sonunda Hotmail’de de ücretsiz POP3 ve SMTP desteği” üzerinde 10 yorum

  1. Ben sorunsuz eposta gönderiyor ve alıyorum. Thunderbird ve Opera’da denedim ikisinde de sorunsuz çalışıyor. Belki ülke ayarları ile ilgili olabilir. Hotmail hesabınıza site üzerinden giriş yapın ve ülke olarak İngiltere(Birleşik Krallık) seçin. Çok kısa bir süre içersinde ülke değişikliği uygulanıyor. Her ne kadar tüm ülkeler için bu servisler ücretsiz hale getirildiği söylendi ancak Türkiye olarak ayarladığımda bende sorunlar ile karşılaşmıştım. Ülke olarak dediğim değişikliği yapın ya da yaptıysanız kontrol edin. Eğer ülke ayarlı ise SMTP ayarlarını tekrar gözden geçirin.

  2. arkadaşlar port25 türk telekom tarafından sapam koruması bahanesi ile bloke ediliyor bu yüzden mail gönderemiyorsunuz yukaruda ki anlatımda 25 gördüğünüz her kısma 587 yazınız mail gönderim işlemindeki sorun ortadan kalkacaktır…..saygılar

  3. Anlatımda bir hata var, daha doğrusu Turk Telekom port 25 üzerinden e-postaları engellemeye başladı. SMTP SSL ve port 465 ayarlayarak deneyin sorun çıkarmaması lazım.

  4. POP posta sunucusuna bağlantıda sorun var. Doğru sunucu adını ve bağlantı noktasını girdiğinizden emin olun. Bunun en iyi yolu diğer e-posta sağlayıcınızdan denetlemektir. Büyük olasılıkla “POP erişim ayarları” gibi bir seçeneğin altında listelenen “gelen posta sunucusu” öğesine bakmalısınız.Arkadaşlar hiç bişey anlamadım yapamadım haliyle yardımcı olurmusunuz 3 aydır ne mail alabiliyorum nede gönderebiliyorum

  5. benim mail adresim hotmail veya msn uzantılı değil domainde ücretsiz ama bilmiyorum neden oluyor

  6. Thunderbird yazılımı üzerinden anlatmıştım. Öncelikle bu yazılımı indirin sonra da ayarları aynen anlatımdaki uygulayın sorunsuz çalışması lazım.

    Thunderbird, Kmail, Evolution olmak üzere programda da sorunsuz kullanıyorum

    —–

    Ayrıca eğer eposta adresiniz Hotmail’e ait uzantılara sahip bir adres değilse tabi ki bu anlatım sizin işinize yaramaz. Uzuntısını söyleyin, desteği var yarımcı olmaya çalışırım.

  7. Yardımcı olmak isterdim ama ne yazık ki bu uzantıdaki eposta servisi ile ilgili bir bilgim yok. Hizmetini aldığınız servis sağlayıcının sayfalarında eğer desteği varsa pop3 kullanımı ile ilgili detaylı bilgi vardır.
    Bunun dışında yukarıdaki anlatım sadece Hotmail ve altındaki eposta hizmetine ait uzantılar için geçerli.

Bir Cevap Yazın

