“Umarım kapanır!”” üzerinde 2 yorum

  1. Merhaba, hoşgörü ve müsamahayı savunduğunuz için teşekkür ederim. Sünni dindarların Alevilerin özgürlüklerine olan yaklaşımlarındaki hatalardan bahsettiğiniz yazıyı da okudum, çok haklısınız. Alevîliği Alevilerin anladığı şekilde değerlendirmek gerekir. Bunun için de herhalde farklı Alevilik anlayışına sahip farklı grupların hepsine birden değer vermek gerekir.

    Ama maalesef hoşgörü ve müsamahanın da en liberal ve/veya özgürlükçü insanlar için bile sınırları var ve başka türlü olması da bu evrende mümkün görünmüyor…

    Bu konuyla alâkalı az önce kendi sitemde bir yazı yazdım. İsterseniz linke tıklayarak okuyabilirsiniz: http://gelecegedogru.com/2009/03/21/islami-ve-laikligi-nasil-uzlastirmali/

    Saygılarımla
    Mehmed M. Hamdi

  2. Begenmenize sevindim blogu, her ne kadar cok gec cevap vermiş olsam da kendimce haklı gerekcelerim vardı. Ancak asıl üzüntüm, sizin sayfalarınızı silinmiş görmek oldu. Keşke silinmeseydi, yazılılanlar yazanlarda bağımsız olmalı diye düşünüyorum.
    Yeni blogunuzu görmek umuduyla.
    Saygılarımla…

Bir Cevap Yazın

