Ve “Özür Dilemiyoruz” İmza Kampanyası” üzerinde 28 yorum

  1. Osmanlı, tebası olan ermeni vatandaşlarını niçin bir de kanun çıkararak tehcir uygulamasına tabi tutmuş? Durup dururken mi?, keyfi mi? Niçin?
    Eğer Osmanlı durup dururken, keyfi tehcir kanunu çıkartarak, ermeni tebasına zülm etmişse özür dileriz. Ancak, ermeni tebası bu tehcir uygulamasını haketmişse, hiç de özür dilemiyoruz.

  2. Sevgili Recep, neyin özrünü diliyorlar,diliyorsunuz?Böyle bir şey hiç olmadı ki özür dilensin!Çekimserliğini, az okuyup araştırma yaptığına veriyorum; halbuki olayı derinlemesine incelesen Ermeni Çetelerinin Doğu Anadolu’da ve Adana civarında kimleri nasıl katlettiklerini,Anaların karnındaki ceninleri nasıl süngüleyip çıkardıklarını ve süngülerine takarak naralar attıklarını ve Savaş halindeki aciz Osmanlı Yönetiminin hiçbişey yapamadığını ve son çare olarak Tehcir’e karar verdiğini anlardın.Okumak Recep, okumak….okumazsan daha bizlere çok oyun oynanır!!!

  3. ermeni kardeşlerimin acısını payalaşıyor ve özür diliyorum.

  4. Ben mesajımda osmanlı’nın keyfi bir tehcir uygulaması yapmadığınından bahsederek, bunun doğru ve kesin olduğunu vurgulamak için “eğer” ibaresi ile birlikte o cümleyi kullandım. Aksi takdirde, ben de çok iyi biliyorum ki, Osmanlı mecbur kalmıştır. Özür dilenecek bir fiil gerçekleşmemiştir. Uyardığınız için teşekkür ederim.

  5. lan itne ler ne özürü top lar koyumda kop lar özür dilerseniz ben sizin azınıza dıttttttttttttttttttttttttttttttt yaparım o yüzden benim sözümü dinlen özür dilemen tmm mı? bi daha yorum yaptırırsanız azınıza ortururum

  6. canınız cehenneme be ne özür dilemesi suç mu işledik özür dileyecez. saçmalamayın. bu kampanyayı baslatanların taaaa…

  7. bah simdi size diomki özür dileseniz sizi ellerim le bulup kafanıza sıcarım o yuzden ne özürü kim cıkardı bu özürü lan top lar admı deli etmen lan itneler sakınasakın özür dilemen lan itneler canınız cehenneme düssün emi toplar sakın özür dilemen a_atilgan benim emmimin kızı tmm bu lan itneler

  8. lan bakın dogruca diom burda recep altunun dedigi gibi benede diom sakın özür mözür dilemen yoksa ALLAH cehenneme gönderir tmm mı ___________________________________________________________________________

    benim adım fatih mehmet atılgan ankara şereflikochisardan orda bizi naizhanlar die tanıorlar siz benim msn me alın kendinize kaydetin ben fatih99_06@atilgan.com

  9. sözde soykırımın olmadıgı ispatlanmıştır bizim atalarızı canlı canlı yakarak öldürenlerden özür dilemeyiz o ……………cocukları bizden özür dilesinler
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

  10. Yorum yazanlara teşekkür ediyorum ancak kullandığınız kelimelere dikkat etmenizi temenni ediyorum çünkü kullandığınız kelimeler, sizin yeterliliğinizi ve birikiminizi anlatır ve neyseniz onu betimler. O yüzden normalde sansürlemeyi düşündüğüm yazıları, bu seferlik nasıl yazılmışlarsa öyle de yayınlıyorum. Küfür benzeri kelimelerin kullanımından rahatsızlık duyanlardan da ayrıca özür diliyorum ve anlayışlarına sığınıyorum. Bunun yanında, yorum yapan kişilere dair herhangi bir hakaret karşısında, hakaret eden kişinin İP numarasını yasal başvurular için kullanmak isteyenlerle paylaşa bilirim.
    Saygılarımla

  11. sözde soykırımı biz yabmısız allahım yha onlar bzm atalarımı yakarken bısı olmuo özür dilecek bırılerı varsa oda o pisliklerdr

  12. ermenilere ne yaptık ki özür dileyeceğiz asıl onlar bizden özür dilesinler ”’UYAN TÜRKİYE UYAN”’ unuttunuzmu seneler önce atalarımıza yapılan işkenceleri haince nasıl katlettiler ermeniler unuttunuzmu aydınlar kalkmışlar bide ermenilerden özür diliyorlar bu aydınlar aydın değil karanlıkta kalmış insanlar ””GEÇMİŞİNİ BİLMEYEN GELECEĞİNİ YAŞAYAMAZ””

  13. o aydınların ataları bu günleri görselerdi yüzlerine tükürülerdi özür dileyecek bişey yok aydınlar karanlığın kara böcekleri açta tarihine bak özür dilerken utanın !! Osmanlı zamandı bu özür dileyen kişiler olsaydı ataları onları kendi elleriyle öldürülerdi aç tarihine bak ”TARİHİNİ BİLMEZSEN GELECEĞİNİ YAŞAYAMAZSIN UYAN TÜRKİYE UYAN”

  14. ANNESİNDEN BABASINDAN VE SEVDİKLERİNDEN ÖZÜR DİLEMEYEN İNSANLAR ERMENİ GİBİ BİR MİLLETTEN ÖZÜR DİLEMESİNİ BİLİYORLAR HELAL OLSUN SİZİN GİBİ İNSANLAR VARKEN BİZİM DÜŞMANA İHTİYACIMIZ YOKTUR ÇÜNKÜ EN BÜYÜK DÜŞMAN İÇİMİZDEKİ VATANSIZLARDIR

  15. Biz şanlı tarihimiz boyunca özür dilenecek ve utanılacak hiç bir şey yapmadık!bu saçma kampanyayı başlatanın taaa….illa laf söylatecekler kendilerine.bu saçma kampanyaya katılıp özür dileyenler vatan haini ve şerefsizin ta kendisidirrr!!!ya uyan iktidar parti uyannnn!!!uyan artık!ÖZÜR DİLEMEYİZ BİZ!!ATAM EMANETİNE SAHİP ÇIKAMAYAN VATAN HAİNLERİ ADINA SENDEN ÇOOK ÖZÜR DİLERİM!! onlar çıkamadı ama ben emanetini gücümün dahada fazlasını kullanarak koruyacağıma BÜTÜN TÜRK GENÇLİĞİ ADINA SÖZ VERİYORUMM!!büyük zorluklarla alınmış ülkemizi hainlerin tuzaklarından koruyacağız ve yaşatacağızz!!ATAMMM İZİNDEYİZZ!!!VE HEP İZİNDE OLACAĞIZZZ!!

  16. Yeşim’e katılıyorum. Bizim tarihimizde özür dilenecek herhangi bir olay olmamıştır. asıl ülkemizi karıştıranlar onlardır.

  17. Biz neden özür dileyecekmişiz bizim analarımızı bacılarımız çoçuklarımızı canavarca kesen parcalayan tecevüz eden bir toplumdan özür dilenmez bu milletin 1 tek kara parcası verilmez atalarımız kanları yaerde kalır kemikleri sızlar ONLAR BİZDEN ÖZÜR DİLEYECEK

  18. özür dileyen cehalet abideleri önce osmanlı tarihini okusun sonra kendine gelsin kendi özürü için türk milletinden özür dilesin.

  19. Ermeni (soykirimi)olayini söyleyenler bir de gelsin Erzincan,Erzurum bölgesinde yasli Dedelerimiz ve Nenelerimizden dinlesin ondan sonra kimin özür dilemesi gerkdigini anlarlar umarim tabiki yurt disindan hormonlanmamissa bunlarin özür diledigi kisiler (insan demeye dilim varmiyor)savas esnasinda kendi devletine karsi ayaklanan ve bunun da adi hangi ülkeye giderseniz gidin VATAN HAINLIGIDIR ve her zaman cezasi ÖLÜMDÜR.
    Erzincan yöresinden size aktarcagim bu olay tamamen dogrudur
    Ermeniler tarfindan götürülen Erkekler ödürülmüs ve yasli Dedeler
    evlerin duvarina kafalari demirlerle cakilarak öldürülmüs ve hamile kadinlarin karnindaki dogmamis bebekler süngülerle kesilerek öldürülmüs kadinlar yaslilar korkularindan evlerden cikamamislar Ermeniler gelmeden önce Rus Askerleri bile yerli halki uyarmislardi “biz gidiyoruz ama Ermeniler gelecek onlar hic acimazlar” bunu Nenelerimz anlatir kendi yasadiklari ve gördükleri artik bu tür imza Kampanyasi baslatanlara sadece sunu diyorum unutmasinlar Emperyalistlerin Dalkavuklugunu yapanlar 1923 de oldugu gibi yine Cevabini alacaktirlar

  20. bu kampanyayı çıkaran vatan hainlerine sesleniyorum Türküz diye bu ülkede yaşamayın siz kim oluyosunuzda bu millet adına kimden özür diliyosunuz bu yetkiyi size kim veriyoo şerefsizlik yapmayın ve sesinizi kesinnnnnnnnnnnnnnnnn….yoksa ?

  21. neden özür dileyecekmişiz,onlar bizden özür dilesin.türk milleti katliam yapmaz,türkler naziktir,vicdanlıdır,sabırlıdır sabrımızı taşırmassınlar.

  22. Öncelikle, yorumlara cevap vererek polemiğe girmek istemediğim için, hakaret dahi içeren yorumları da yayınlamak koşulu ile sessiz kaldım. Genel olarak gördüm ki biraz olsun kaale alınır yazılar, önce bizden özür dilensin, onların yaptıkları yanlarına kar mı kalacak bakışı gibi vicdan uzak, tamamen sığ çerçeveler içersinde kalmış. Ayrıca artık bundan sonra küfür, tehdit ya da türevi yazıları engelleyeceğimi de belirtmek isterim. Daha önce de belirtmiştim, tekrar altını çizmek istiyorum; yazdıklarınız sizi betimler, ne iseniz odursunuz kullandığınız kelimelerle. Ancak Yorumları okuyup gerçekten rahatsız olan kişilerden gelen geribildirimler için( önceden yazılanlar için kendi adıma özür dilemiştim) bundan sonra gerekli gördüklerimi engelleyeceğim.
    Bunun dışında, bugün Taraf gazetesinde yayınlanan Etyen Mahçupyan’ın yazını mutlaka okumanızı öneriyorum. Belki de özür konusunda ne kadar geri kaldığımızı görmüş oluruz.
    http://www.taraf.com.tr/makale/3248.htm

  23. yorumlardaki küfürler ve sertlik hoşuma gitmedi..
    Özür dileyen insanlar neden özür diler onu da anlamak gerekli..

    özür kampanyasını saçma buluyorum. dünyada bu kadar soykırım, şiddet, toplu kıyım varken, Ermeni soykırımının sürekli gündeme getirilmesinin altında yatan gerçekleri anlamamız gerek… 1. Dünya Savaşında kaybettiğimiz milyonlarca insandan kim özür dileyecek….

  24. işlemediğimiz bir suçtan özür dilemek saçma.özür dileyenler şehitlerimizi yok saymış demektir. özür bekleyen varsa soykırımı ispatlasın öyle gelsin ozaman gereken yapılır.esas bizi dünyaya katil gibi tanıtanlar gelip bizden özür dielsin.

  25. insanın işlemediği bir suçtan dolayı özür dilemesi işlediği suçtan dolayı özür dilemesinden çok daha acıdır. bizim gibi asil bir millet ne kimseden özür diler ne de özür dileyenin özrünü kabul eder.

  26. bu nee yaa suç belli suçu işleyenler belli şimdi özür dilyen tarafa bi bakın özür dileyenlere acıyorum çünkü kendi atalarını koruyamayacak kadar acizler ben ASLA özür dilemiyorum ve bundan da gurur duyuyorum eğer özür dilemek büyüklük diye,modern olacam diye özür dileniyorsa ben dünyanın en cahil ve hoşgörüsüz insanıyımm bırakın böyle işleri bazı saçma insanlar kendi çaplarında saçma işler yaptıkça o şehitlerimizin bir mezara bile sahip olmayan kemikleri sızlıyor.

Bir Cevap Yazın

